Jeden dzień z życia w Füssen

Do tego małego miasteczka wjechaliśmy w blasku zachodzącego słońca. Szybko przejechaliśmy przez centrum w kierunku ogromnego jeziora Forggensee, gdzie miał znajdować się wcześniej upatrzony kemping. Od mieszkańców dowiedzieliśmy się jednak, że musielibyśmy okrążyć całe jezioro i wygodniej podjechać do Hopfen am See, gdzie również znajduje się kemping. I tak też zrobiliśmy.

Po pięciu kilometrach jazdy, w końcu wylądowaliśmy nad jeziorem Hopfensee, gdzie zastaliśmy najpiękniejszy zachód słońca w parze z łódkami kołyszącymi się delikatnie na tafli wody i pomostem odbijającym się na jeziorze. Tak wczuliśmy się w ten klimat, że z wrażenia zapomnieliśmy o rozłożeniu namiotu przed zmierzchem. A kolejnego dnia, w świetle dziennym, Füssen urzekło nas nie tylko swoim wiejskim, sielankowym klimatem, ale też pięknym rynkiem, otoczonym kolorowymi kamieniczkami, skromnym ratuszem i sklepikami ze słodkościami.

Niemcy: zachód słońca nad jeziorem Hopfensee

Niemcy: zachód słońca nad jeziorem HopfenseeNawet zachody słońca wydają się być w Füssen bardziej bajkowe niż zwykle. Aż szkoda kłaść się spać.

Niemcy: jezioro HopfenseeDzień dobry, Hopfen am See. Czas zacząć nowy dzień!

Niemcy: śniadanie nad jeziorem ForggenseeZaczynamy od szybkiego śniadania nad Forggensee.

• Niemcy: rejs wycieczkowy po jeziorze Forggensee w Füssen
  • Niemcy: ławeczka nad jeziorem Forggensee

Niemcy: jezioro ForggenseeNad samym Forggensee moglibyśmy spędzić cały dzień, leniuchując i napalając się na bajkowe krajobrazy. Nie chcemy jednak Was zawieść, ruszamy robić zdjęcia na BeztroskieWczasy.pl!

Niemcy: miniaturowy kościół w FüssenZaraz przy jeziorze mijamy jeden z wielu miniaturowych kościołów. Na wypadek gdyby ktoś chciał złożyć modły w przerwie od plażowania.

• Niemcy: deptak w Füssen

Niemcy: deptak w FüssenDeptak w centrum Füssen. Trochę tu tłoczno i chaotycznie, ale jest właśnie niedziela i trudno się temu dziwić.

Niemcy: królewskie spotkanie na deptaku w FüssenNie zabrakło nawet biesiadującego króla…

Niemcy: sklepik w czekoladami w Füssen…czy czekoladowych sklepików.

Niemcy: bajkowe Füssen nad rzeką LechDalej mijamy ukwiecony most z widokiem na klasztor franciszkanów, Franziskanerkloster.

Niemcy: rowerem przez FüssenBy w końcu na chwilę opuścić centrum. W poszukiwaniu kawałka natury…

Niemcy: rowerem przez FüssenSzukamy, szukamy…

• Niemcy: rzeka Lech w Füssen
  • Niemcy: wąwóz na rzece Lech w Füssen

Niemcy: wodospad Lechfall w FüssenNo i bingo, długo nie trzeba było szukać. Znaleźliśmy rzekę Lech, a na niej wodospad i wąwóz. Sama rzeka już też bardziej bajkowa być nie mogła…

W tym momencie nastąpiła przerwa na zwiedzanie zamków: Neuschwanstein oraz Hohenschwangau.

Niemcy: widoki na naszej trasie. Między Füssen, a Hopfen am SeePo dniu pełnym wrażeń, wracamy odespać do Hopfen am See. Kolejny dzień zapowiada się jeszcze fajniej!

O autorze

Z zawodu programista. Po pracy biegam, piszę, czytam. Lubię wyzwania, zimne miejsca i aktywne spędzanie czasu!

Strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką cookie.